Tvätta

Skrivet: 2008-04-29, 13:42:40 / Dagboken

Sådär ja, nu har jag ätit en äggmacka och bokat tvättid. Men när jag skulle lägga i en tvätt 13,30 som var min tid så har någon annan börjat tvätta och har 20 minuter kvar på sin tvätt. Så nu måste jag vänta... drygt. Kanske anledningen till varaför jag inte vill tvätta i gemensamma tvättstugor. Men måste man så måste man, jag måste ha nya kläder tills imorgon, valborg. Vi tvättar typ bara två gånger i månaden. Så de blir ganska stora berg varje gång.

Men om vi får lägenheten som vi nu står först i kö till, så kommer vi ha både torktummlare och tvättmaskin i lägenheten. Dessutom kommer vi bo på bottenvåningen och ha uteplats. Så jag hoppas verkligen att våra inkomster ska räcka för att få den! De visar sig innan den här veckan är slut. Så vi håller tummarna. Så att vi kan flytta dit om två månader. Det skulle kännas underbart.

Nu ska jag ta och städa undan lite här hemma och gå ner och sätta i en tvätt. Sen när Jonathan kommer hem ska vi nog ta och åka iväg en sväng.


Kram så länge!

Anonym sa:

Super snygg blogg!


Datum: 2008-04-29: Tid: 13:57:15
Bloggadress/URL: http://louizevarnamnet.blogg.se
Anonym sa:

Håller jag med om :)
Haft en bra dag?


Datum: 2008-04-29: Tid: 14:31:11
Bloggadress/URL: http://louizevarnamnet.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin