Utflykt till Skokloster 20:e april

Skrivet: 2008-04-21, 13:54:14 / Dagboken

image1041

Klicka för att se större!
Obs. jag har skrivit 22:a istället för 20:e på bilden.

Se där ja! Känns som att jag inte gjort annat idag än att fixa till detta kollage ; ) Jag är inte så snabb i ps som jag önskar att jag vore.

Igår åkte jag och Jonathan på utflykt till Skokloster, det ligger ca. 2 mil från Sigtuna. Rigtigt mysigt och trevligt ställe att picknicka på eller fika på slottcafét, igår fikade vi på cafeét, jag köpte en rabarberpaj och Jonathan något slags winnerbröd. Men i sommar ska vi nog ta med oss picknick och sätta oss nere vid vattnet. Det skulle kanske vara intressant att gå en vända i slottet också, för historiens skull. Jag tycker att det är riktigt facsinerande att de kunde bygga sådana byggnader för så längesen.

Det är ett riktigt trevligt ställe, med stora gräsytor som man kan ligga och sola på, sitta vid vattnet och mysa, gå en rundtur i slottet, titta i kyrkan och fika. Som ni förstår finns det en hel del att göra här. Ett till plus är att det finns mycket att fota ; )

Det är verkligen hur underbart som helst att våren är här, det har varit dunderfint väder i flera dagar nu. Fantastiskt! Jag har till och med setat med bikini på balkongen idag : )

sannaa sa:

Åh vilka mysiga bilder :) gillar dom verkligen!


Datum: 2008-04-21: Tid: 18:47:07
Bloggadress/URL: http://www.sannaaek.blogg.se
Lillefot sa:

Ser underbart mysigt ut =)


Datum: 2008-04-21: Tid: 21:40:16
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin