2 dagar kvar till flytt

Skrivet: 2008-02-21, 15:11:59 / Dagboken

Det börjar kännas lite pirrigt nu, inför flytten och så. Tänk att vi ska lämna Västerås, staden både jag och Jonathan vuxit upp i. Men det känns som att det är dags att lämna tryggheten här i Västerås bakom oss nu, i alla fall för ett tag. Västerås kommer ju alltid att vara våran hemstad där vi har våran släkt och vänner, så det kommer nog kännas rätt naturligt att återvända hit igen. Men nu ska vi testa våra vingar och se hur långt vi kan gå, eller med vingar flyger man ju - så, hur långt vi kan flyga. Men det kommer kännas skönt att ta eget ansvar och ha en egen bostad.

Imorgon kväll åker vi till Sigtuna och lägenheten för att hämta nycklarna. Jag hoppas verkligen att lägenheten är lika fin i verkligheten som på bilderna som Jonathan tog när han var där. Men det tror jag absolut. Och på lördag flyttar vi alla möbler dit och lilla kissen ska också få följa med, så han kasteras imorgon kl nio. Stackars liten, men det måste bli så om han ska flytta med oss.


Väntar på att mina leggings ska torka, så att vi kan ta en promenad.


Hoppas ni har en bra dag.

Malin Linnea Lundin sa:

kan du be jonathan höra av sej till mej, han har våran film och eftersom ni flyttar så vill vi ha tillbaka den!


Datum: 2008-02-21: Tid: 15:52:39
Lovisa sa:

ha en bra eftermiddag&kväll!


Datum: 2008-02-22: Tid: 15:48:19
Bloggadress/URL: http://bylovisa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin