Besök hemma hos Sara & Häger

Skrivet: 2008-02-04, 23:45:06 / Dagboken

image769Jag har skrivkramp. Även fast vi haft en riktigt bra dag, kan jag inte få ner det i ord. Men jag ska göra ett försök.
Det brukar ju ge resultat.

Jonathan väckte mig halv tolv, det var skönt att sova ut efter att ha klivit upp tio hela helgen. Han var iväg tidigt imorse och lämnade in bilen hos en mekanicker, så det känns rätt bra att få ordning på den. Det är ganska vesäntligt om vi ska flytta. Vi klarar oss inte utan bil om man säger så. Man blir så bortskämd när man har bil och kan ta sig överallt. Bussen är ju så omständig.

Vi bestämde oss i alla fall för att ta bussen ner på stan. Jonathan hade pratat med Häger i förväg och bestämt att vi skulle träffa han och Sara på stan. Jag köpte med mig en sallad från Wayene´s och Jonathan köpte en pizza. Startade dagen med att börja med min Detoxkur, så en sallad känndes mer hälsosamt, medtanke på att jag nu ska rensa kroppen på en massa slaggprodukter. Sen promenerade vi hem till dem och kollade in deras nya lägenhet. De är helt nyinflyttade. Så det var riktigt kul att få se hur lägenheten såg ut. Än så länge är det rätt kalt, men de flyttade just in. Det måste vara skönt för dem och äntligen kunna flytta ihop.


Nu på kvällen har vi tittat på teve och städat lite gran. Egentligen borde jag köra ett styrkepass, men klockan har bara skenat iväg. Ska nog försöka gå och lägga mig snart.

Godnatt på er.

Millan sa:

Du har likadana skor som mig! :)


Datum: 2008-03-22: Tid: 22:44:30
Bloggadress/URL: http://eruannon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin