En dag att lägga till i historien kanske.

Skrivet: 2008-02-26, 08:23:51 / Dagboken

Godmorgon!
Tror nog att detta är det tidigaste inlägget jag någonsin publicerat här på bloggen, eller jag kan ha fel. Men det tidigaste som jag minns i alla fall. Klockan är nu 08.15 och jag ska ta och äta frukost, havregrynsgröt får det bli, för det står jag mig längst på. För om en timme och förtiofem minuter ska jag iväg, eller jag ska vara där då.

på min första arbetsintervju ever.

I mitt 20 åriga liv har jag aldrig haft ett sommarjobb (jag sökte på komunen en gång, om det nu räknas) och sedan jag slutade gymnasiet har jag endast sökt två jobb, vilket detta är det andra som jag nu ska på intevju till. Den enda arbetslivserfarenhet jag har är från mina praktiker i åttan och nian, om det nu räknas som arbetslivserfarenhet, lite restaurangerfarenhet fick jag i alla fall, då alla tre praktiker var på antingen Burger King, Saffets och La pizza.

men nu ska jag på en riktig intervju... det pirrar rätt obehagligt i magen just nu. Jag kommer vara röd i ansiktet, staka mig och glömma bort allting om mig själv... hum, hur ska detta gå? Får se om jag kommer levande ur detta.

Önska mig lycka till nu, det lär behövas.

Puss och kram.

Mia sa:

Lycka till! Det går nog bra ska du se. Jag har min på onsdag :)


Datum: 2008-02-26: Tid: 08:39:22
Bloggadress/URL: http://heartofastar.blogg.se
Sanna sa:

Lycka till =)


Datum: 2008-02-26: Tid: 08:47:08
Bloggadress/URL: http://iduni.blogg.se
Linda sa:

Tror inte det lär behövas, men lycka till! :)


Datum: 2008-02-27: Tid: 19:00:26
Bloggadress/URL: http://linda5.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin