En händelserik helg väntar

Skrivet: 2008-02-29, 01:00:15 / Dagboken

Hoppas att min blogg ser lika bra ut hos dig som hos mig.
Jag hade egentligen inte tänkt ägna kvällen åt att fixa bloggen, men när det blir problem så måste jag åtgärda dem direkt, speciellt när det gäller bloggen, som betyder så mycket för mig. Men nu ser det till och med bättre ut än innan, så jag är riktigt nöjd och på ett sätt glad över att det blev fel från början. Förhoppningsvis ser det bra ut för er läsare också.

Nu är jag jättetrött i ögonen. Måste skutta i sängen, men först borsta tänderna och tvätta bort sminket. För imorgon ska vi upp tidigt och åka iväg på en massa skoj. Det bär av till Västerås, där vi först ska gå en sväng på stan, jag har tänkt köpa gardiner och träffa mamma, köpa vin på bolaget m.m. Efter det blir det lite förfest hemma hos mamma med Sara och Häger, sen ska vi på Kent i Västeråshallen. Efter konserten blir det nog utgång också, sen sover vi hemma hos mamma som har fixat så fint till oss, så att vi ska känna oss välkommna hem igen. Jag älskar verkligen min mamma, hon är helt underbar. Vi stannar antagligen över lördagen också, vi ska hem till vårat "gamla" hus och hämta lite missing stuff och hälsa på jonathans föräldrar, samt byta till våran egen bil som äntligen är klar på verkstan.
Så det kommer att bli en händelserik helg.
Självklart hänger laptopen med så att jag kan blogga som vanligt.

image861
Imorgon bitti blir det Kent på högsta volym här medan vi gör iordning oss.

Godnatt gullungar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin