Fika och en runda på stan

Skrivet: 2008-02-29, 16:38:40 / Dagboken

Nu är vi hemma hos mamma.
Gick en vända på stan och fikade på älsklingsfiket Globalliving. Köpte endast en liten badrummspryl på Lagerhaus, en liten hylla som man sätter upp med såna där pluppar på kaklet, som man kan lägga schampoo och balsam och sånt i, så blev det en Lagerhauspåse också som jag ska förvara reklam och tidningsskrifter i innan de ska slängas.

image551

Ska göra mig iordning inför konserten snart, sminka mig och byta kläder. Sen ska vi äta mat, mamma har fortfarande inte bestämt om det blir tacos eller hämtmat. Jag hoppas nog att det blir tacos, men det spelar inte så stor roll.

Ja som sagt nu ska jag sminka mig coh byta kläder.

Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden sa:

Hej!
Du missar väl inte min tävling där du kan vinna en goodiebag med smycken?
http://www.designadinblogg.se/1203982897_tvla_och_vinn_en_good.html
Var med och tävla du med!


Datum: 2008-02-29: Tid: 16:54:26
Bloggadress/URL: http://www.designadinblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin