Lite från Sigtuna

Skrivet: 2008-02-13, 22:31:50 / Fotodagboken

image807

Igår åkte jag och Jonathan som sagt till Sigtuna.

Anledningen till att jag åkte dit var för att gå på introduktionsmöte på Sigtuna folkhögskola. Det var trevligt, men gud så nervös jag var innan. Jag hade både ont i magen och mådde illa. Men det gick över när jag klev in i rummet som tur var. Läraren och två elever från Kreaktivt foto, var med och informerade och berättade om kursen och vad den går ut på. Vi blev även visade på en liten rundvandring på skolan, vi fick se mörkrummet, fotolabbet, datorsalen och fotostudion, och allting verkade jätteintressant och spännande. Det var mest tjejer som sökt, det var bara en kille i min grupp och alla verkade vara i min ålder och de kom från alla möjliga håll i Sverige.
Allting verkade jättebra och jag var glad när jag gick därifrån 1,5 timme senare.

men jag vet fortfarande inte om jag kommit in eller ej.


´håller tummarna`

image805


Idag har vi däremot sovi hela dagen och känt oss lite hängiga. Därav min dåliga uppdatering och bristande inspiration. Men när vi flyttar, då kommer mitt liv bli helt annorlunda. Då kommer inte allt kännas så hopplöst längre. Hon som bor i lägenheten, flyttar ut i helgen, så vi kan flytta in någon gång nästa vecka. Så snart bor vi i lilla Sigtuna.

image806

Imorgon är det alla hjärtansdag.... återkommer då.

Puss så länge.



Gilraen sa:

Svar: Jag har faktiskt tänkt köpa ett rouge från make up store också, men nu när du säger att du inte var nöjd med det blir jag tveksam. Vad är det som gör att du inte är nöjd med det?


Datum: 2008-02-13: Tid: 23:01:41
Bloggadress/URL: http://gilraen.blogg.se
Bella sa:

Haha, jag har använt det i typ 8 år snart! =D
Men jag förstår din kompis! hehe
Hoppas du haft en trevlig dag!
Tack för kommentaren! =)


Datum: 2008-02-13: Tid: 23:42:54
Bloggadress/URL: http://contactghost.blogg.se
L sa:

Hej där! Halkade in på din sida av en slump och jag vill bara säga att jag tycker att du har tagit jättefina bilder :)Du verkar ha talang för fotografering :) Trevlig blogg!


Datum: 2008-02-14: Tid: 00:53:23
Ida sa:

Till L

Tack så jättemycket, det värmer verkligen :D Vad glad jag blir. Ha det fint och titta gärna in igen. Kram


Datum: 2008-02-14: Tid: 13:18:08
Bloggadress/URL: http://hittaida.blogg.se
Tess sa:

Skolan är jättebra, jag har läst där i snart 3 år. färdig till sommaren. Jag hoppas du kommer in, dina bilder är jättefina.
Sen så är ju Sigtuna är mycket fin liten stad också=)
Hoppas ni kommer trivas här!


Datum: 2008-02-15: Tid: 22:23:07
Bloggadress/URL: http://insanire.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin