Misslyckad Mischa...?

Skrivet: 2008-02-07, 13:07:35 / Illustartioner

M i s c h a  B a r t o n . . .

image787

Jadu, detta ska alltså föreställa Mischa Barton, jag vet inte om det blev särskilt likt. Vad tycker du?

Det var i alla fall denna illustration som jag höll på med hela dagen i tisdags... flera, flera timmars slit. Jag har ändrat hit och dit och haft mig, men jag blir aldrig nöjd. Någonting med håret är fel, någonting med läpparna och någonting med ögonen... m.m, m.m. Har hållit på och velat fram och tillbaka om jag ens ska lägga upp den, men här är den i alla fall. Tänkte inte lägga upp den nu heller, men eftersom att ingen av mina tre andra illustrationer som jag gjorde igår inte gick att publicera så fick det bli Mischa ändå. Även fast jag är mycket mer nöjd med mina andra tre. Men med tanke på hur länge jag har stirrat sönder henne och anmärkt på allt, så blir hon nog fulare i mina ögon än vad hon egentligen är. Man blir kräsen när man får skapa fritt.

Jag blir så trött på att bloggen ska krångla jämt. Kom inte ens in nå mer igårkväll. Man kan ju bli galen för mindre. Och sen att det inte går att publicera vissa bilder, why??

Jonathan är i Stockholm, så jag är hemma själv. Ska snart åka hem till mamma och umgås lite.

Ha en bra dag.

Jessica sa:

Men hellu, så illa såg det väl inte ut? jag tycker det såg bra ut :)


Datum: 2008-02-07: Tid: 16:52:18
Bloggadress/URL: http://jjessicaharaldsson.blogg.se
F sa:

Du är ju jätte duktig tycker jag! Så fint hade inte jag lyckats, jag är bättre på att måla för hand än på datorn. Blir nog en tävling imorn förresten!Kram


Datum: 2008-02-07: Tid: 21:28:27
Bloggadress/URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin