Dressed in purple

Skrivet: 2008-01-07, 23:55:35 / Illustartioner

image675
Ritat: jag själv ©

Hittade den här bilden som jag ritade någon gång i våras. Innan denna hade jag inte målat på flera år.
Så jag är rätt nöjd med den ändå.
Dressed in purple.
Önskar att jag hade nåt liknande plagg i den färgen. Har ett par strumpbyxor men det kanske inte är tillräckligt påtagligt, mest en accessoar.

Håller för tillfället på med ännu ett header-projekt. Denna gången är den lyscklige en tjej som heter Louize. Men nu krånglade det till sig lite, så hon får nog vänta en stund till, innan den är färdig. Tyvärr. Det finns inte så mycket att göra åt saken. Men jag tycker att det blir rätt bra i alla fall.

Har haft en betydligt trevligare kväll än dag i alla fall.
Och tack för alla underbara kommentarer och besökare.
Slog faktiskt rekordet med fyra besökare... Weehoo...

Fortsätt gärna att rösta på min blogg. Om du gillar den.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin