Headerprojekt

Skrivet: 2008-01-08, 14:45:22 / Bloggdesign

Nu har jag setat med den där headern till Louize i några timmar. Det fick mig att piggna till i alla fall. Tänk att man kan bli så arg när allting krånglar hela tiden. När det liksom inte blir så bra som man tänkt sig. Men det blev helt okej i alla fall. Väldigt enkel, synd bara att henns bild var av så dålig kvalité.

Så här blev det i alla fall:

image677

Nu ska jag äta omelett, sen ska jag iväg till gymmet och svettas en stund.
Måste röra lite på mig känner jag, blir helt stel av att sitta vid datorn hela tiden.


Ha en bra dag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update:
Jag kommer att ändra Louizes header. Är inte nöjd, själv med den, så det känns bäst. Visar resultat när jag är färdig med den.

Karin sa:

bra kämpat, du är riktigt duktig på sånt där! jag förstår ingenting av designlayout, hihi


Datum: 2008-01-08: Tid: 15:02:31
Bloggadress/URL: http://khurre.blogg.se
sofia sa:

Mums med omelett :) borde också dra mig till gymmet känner jag. haha.


Datum: 2008-01-08: Tid: 17:34:05
Bloggadress/URL: http://millstones.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin