Kvällen som gått

Skrivet: 2008-01-13, 22:26:28 / Dagboken

Nu har jag suttit här hela dagen... börjar bli yr i huvudet.
Tror det kan bero på bristande frisk luft, låter logiskt.

Så jag ska nog ta mig ut på en promenad innan klockan blir allt för mycket.
Har under kvällen pysslat ihop en ny header, om någon är intresserad,
tittat på det nya underhållnings programet Singing Bee, som var väldigt roligt och underhållande. Jag har även kollat in en himla massa bloggar och skickat kommentarer.

Har setat vid ett bord med datorn för en gång skull, istället för i soffan med täcke över mig. Men jag fick väldigt ont i ryggen av att sitta på en stol, lutar mig alldeles för mycket då. Usch.. jag hatar att ha ont i ryggen. Så det är nog soffan som gäller fram över. Men man känner sig så lat om man sitter i soffan med datorn, det känns mycket bättre att sitta vid ett bord. Hmm, för klura ut nåt smart.

Nu är det en promenad som gäller. Ska bara sätta på mig träningskläder.

EMELIE sa:

Nu är svar på frågorna från frågestunden uppe :)


Datum: 2008-01-13: Tid: 22:30:59
Bloggadress/URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Mallan sa:

haha Jag såg också singing bee, det var jättekul
:)


Datum: 2008-01-14: Tid: 16:36:57
Bloggadress/URL: http://meblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin