Lördag

Skrivet: 2008-01-26, 23:48:10 / Dagboken

Gårdagen ordnade upp sig, jag slutade vara deppig och så tog vi bussen till stan istället. Mycket trevligare äv att vara hemma och deppa ju. Jag hittade en tunika på Gina Tricot som jag köpte, en vit. Sen köpte vi med oss mat och gick hem till mamma och där spenderades kvällen. Vi drack vin och pratade en massa. Känndes skönt att prata med mamma om alt som pågår i mitt lilla huvud.
Vi kom inte hem förän halv tre.

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, inte ett dugg bakis trots att jag druckit en hel vinflaska kvällen innan. Bara glad. Klockan var nog halv två när vi gick upp ur sängen, men det spelade ingen roll. Jag gick upp och satte på musik medan Jonathan började laga laxsoppa. Letade fram hopprepet och körde ett styrkepass på 30 minuter, riktigt skönt faktiskt. Efter det hade jag ännu mer energi så jag har nu diskat och städat en massa i köket. Det såg helt förjävligt ut där inne, bänkarna var helt skitiga och diskhon var full med disk. Nu är det bara besticken kvar, vi båda hatar verkligen att diska dessa bestick.

Så jag har fått en hel del gjort idag även fast kvällen blev ganska tråkig.
Har gjort en ny design till en bloggerska också, resultatet kommer upp imorgon om hon godkänner den.Jag tyckte den blev riktigt bra i alla fall. Lite annorlunda än mina tidigare designer.

Hoppas ni har haft en bra dag.


(Fortsätt TÄVLA här)

Jonna sa:

Sov Gott:)!


Datum: 2008-01-27: Tid: 00:04:50
Bloggadress/URL: http://jonnaat.blogg.se
elli sa:

Jag har haft en bra dag, hoppas på detsamma :)


Datum: 2008-01-27: Tid: 00:06:02
Bloggadress/URL: http://ellinorak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin