Smyckesträd

Skrivet: 2008-01-02, 22:07:06 / Nya ting

image630Halsband, H&M 29 kronor
Skrubbsvamp, 17 kronor
Gråa strumpbyxor, 49 kronor

Har länge gått och funderat på i fall jag ska investera i ett par gråa strumpbyxor eller leggings. Till slut så blev det ett par strumpbyxor. Leggingsen var dubbelt så dyra. Eftersom att jag ofta använder svarta klänningar, svarta shorts och svarta kjolar, så är det ju snyggare att ha ett par strumpbyxor som inte är samma färg som resten utav outfiten. Har även ett par lila och ett par röda sedan tidigare. Köpte även ett par tjocka naturvita, ribbade strumpbyxor tidigare i höst, men jag tycker att jag får skittjocka ben i dem. Skitskumt. För det är så snyggt med naturvita strumpisar, till rätt outfit.


Sen när vi gick förbi H&M kunde jag inte motstå det stöta halsbandet. Jag tänkte solbränd kropp i sommar, så snyggt. Självklart kan jag börja använda det redan nu. Och sen så måste jag börja massera kroppen när jag duschar, för att få bättre blodcirkulation och på så sätt rädda min kropp för otäcka celluliter.


Det var dagens shopping...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin