Too long sleepover

Skrivet: 2008-01-01, 14:57:35 / Fotodagboken

image623
Bild: jag själv

Det nya året började med en alldeles för lång sovmorgon. Gick upp klockan två. Men det kanske var behövligt efter igår. Jonathan har fortfarande inte gått upp. Jag har slutat försöka väcka honom, för han är helt omöjlig och jag blir bara arg, så idag låter jag bli. Undra hur länge han kan sova egentligen? Jag börjar nästan bli lite orolig. Jag brukar i alla fall vakna av mig själv lite då och då, men han verkar stendöd.

Om han inte vaknar snart får jag lov att göra en smoothie till mig själv. Min mage kurrar så det skulle nog sitta fint. Men det känndes ganska skönt att sitta uppe själv för än gångs skull, pyssla lite i lugn och ro.

Nu blir det smoothie...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin