Träning och lite shoppning

Skrivet: 2008-01-02, 20:58:18 / Dagboken

Sitter i soffan och tittar på Victoria Backham- den osminkade sanningen. Blev slut i hela kroppen av att gymma. Men det var skönt att komma iväg till gymmet igen och så tjänade jag 4 points, det är inte dåligt det.

Jonathan skulle på arbetsintevju klockan tre idag, under tiden fördrev jag tid på Hällashopping. Shoppade ingenting där men sen när vi träffade Amanda på stan kunde jag inte hålla mig från att köpa ett par gråa strumpbyxor och ett halsband samt en skrubbsvamp. Det gick bra för Jonathan på intevjuen i alla fall, så nu hoppas vi verkligen på att de ger honom jobbet. Vi får besked på måndag eller tisdag. Vi avslutade shoppingturen med en fika på Kalle på spången. Amanda åker ju tillbaka till Bräknehoby på fredag så vi kanske inte hinner träffa henne nå mer.

Ha en trevlig kväll allesammans.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin