Plötsligt händer det

Skrivet: 2008-06-15, 20:17:11 / Fotodagboken

Bild från igår kväll.


Förlåt för ännu ett oplanerat blogguppehåll.

Det var absolut inte meningen. Men efter att jag skrev förra inlägget och beklagade mig för hur lite jag har att göra med mera, så dök det plötsligt upp en hel drös med grejer. Sedan det inlägget skrevs i torsdags har vi varit nere på Hultsfredsfestivalen och tillbaka, svängt förbi hemma hos mamma, sovit ut en hel dag typ och idag har vi varit till Vaxholm på utflykt. Och nu håller vi på att städa och packa ihop grejer inför flytten. Så tyvärr måste jag be er vänta på bilder och lite utförligare text till ett senare tillfälle. Imorgon kommer jag antagligen ha tråkigt igen när Jonathan är på jobbet. Så förhoppningsvis får jag tid över till lite redigering och sånt då. Jag saknar er & jag saknar att blogga. Så jag kommer komma tillbaka, det lovar jag. Förhoppningsvis med ny motivation och energi.


Hoppas ni har det bra...
& tack för alla fina kommentarer. I love you all <3


Edit: Nu håller min dator på att kracsha också. Så typiskt! Skönt att jag har försäkring, i alla fall.

Nene sa:

oj, du har haft fullt upp ;) Fin bild!


Datum: 2008-06-15: Tid: 22:29:52
Bloggadress/URL: http://nnene.blogg.se/
Linnea sa:

Suuuuperfin bild! :)


Datum: 2008-06-15: Tid: 22:41:57
Bloggadress/URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Anonym sa:

Den här bilden gillar jag :)


Datum: 2008-06-18: Tid: 17:55:16
Bloggadress/URL: http://malincatrin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin