*pustar ut*

Skrivet: 2008-06-09, 11:31:19 / Dagboken

Nu är jag tillbaka vid datorn efter en fullspeckad helg. Efter fyra långa dagar hemma i Västerås, känns det som att vi haft en minisemester. Jag är på gott humör, trots att min mage har svullnat efter helgen, då alldeles för mycket gottigheter som vin, cider, fika, god mat, chips och snabbmat åkt ner i magen. Men det gör inget för nu känner jag mig ännu mer peppad till att fortsätta med promenader och nyttig mat. Så jag hoppade upp på cykeln tio minuter efter att jag stigit upp ur sängen imorse och cyklade till affären, där jag köpte sallad, kikärtor, ägg och mjölk.

Nu tänkte jag titta igenom alla bilder från syrrans student och koka ihop ett nytt inlägg om helgen. Jag har ju en del att ta igen här på bloggen!




Vi ses ♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin