Svansjön

Skrivet: 2008-06-17, 08:32:03 / Fotodagboken

Bildförklaring: I söndags var vi till Vaxholm på utflykt. Då såg jag en svan, som simmade bort mot en vik där det låg 21 stycken svanar. En hel svansjö! Vackert.


Godmorgon!
Solen skiner över lilla Sigtuna idag. Jag hoppas att det håller i sig in på dagen också. Anledningen till att jag är uppe så tidigt är för att Sigtunahem ska komma hit och besiktiga lägenheten om några timmar. Så jag har precis duschat och innan de kommer hade jag tänkt äta frukost och plocka undan lite här först. Efter det ska jag nog gå ut, så att de får vara här ifred. Det är ju fint fotoväder.


Igår lämnade jag in min dator på lagning, men jag hoppas att de inte kan laga den så att jag får en ny istället. Så nu bloggar jag från Jonathans stationära åbäke till dator som låter nästan lika illa som en damsugare :( Men den har en stor bra skärm, så den får duga ett tag i alla fall. Men lagningar brukar ju dra ut en del på tiden, sist fick jag vänta i två månader. När vi var på PC city igår såg jag att Mac datorerna bara kostar cirka tiotusen nu för tiden, en sån där vit med stor skärm. Skitsnygg och bra när man håller på med foton och designprogram. Vi kanske borde byta ut Jonathans dator mot en sån? Ja tänk om vi kunde ha råd med det.


Vad ska ni göra idag? ♥

Emmiz sa:

Jag ska först till min bästa vän för att vara hos henne, vi ska kolla på film och lite sådant. Sen ska jag på fotboll när min lillebror spelar :)


Datum: 2008-06-17: Tid: 09:14:26



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin