18 juni

Skrivet: 2008-06-18, 12:49:33 / Fotodagboken

Gäsp, gäsp...

Jag är trött och hängig idag, vill helst bara ta det lungt och inte göra någonting. Men jag tänkte att jag kunde bjuda på ett litet blogginlägg i alla fall.

På söndag kommer vi flytta in i den nya lägenheten :) Förhoppningsvis kan vi åka dit redan idag och få nycklarna, om han svarar någon gång *suck*. Jag vill så gärna åka dit igen och se hur det ser ut. Så att jag kan börja fundera på hur jag vill ha saker och ting. Jag har fantiserat ihop en del i huvudet, men jag vet ju inte exakt hur det såg ut. Men första intrycket var verkligen bedårande. Så jag hoppas att det verkligen är det.

Igår åkte jag och Jonathan till Uppsala för att leta insperation och inredningsförslag och idér. Vi besökte tre inredningsvaruhus, Em, Mio och till sist Ikea. Jag har spanat in ett flertal olika möbler på vardera varuhus samt på Nordik i Västerås. Det ska bli så roligt att flytta och verkligen kunna inreda och hänga upp saker som man vill. Vi har ju bott lite tillfälligt nu i fyra månader, så det kommer kännas fantastiskt.

Jag hade tänkt visa ett litet kollage här, men Mios och Ems hemsida verkar inte ha så bra bilder på sitt sortiment, i alla fall inte på de grejer som jag hade tittat på. Så det blir inget, tyvärr (jag skulle tagit egna bilder i butiken :).

Emah sa:

Svar: Tack så mycket för hjälpen! Jag letade själv som en galning på Lari's blogg, men jag hittade det inte själv, tack så mycket!


Datum: 2008-06-18: Tid: 13:03:45
Bloggadress/URL: http://emaaahs.blogg.se/
:o) sa:

Oboy, känner igen möbelletandet och feelingen. Spännande det låter =) Men tröttsamt, jag är helt slut nu. Lycka till med flytten och allt det. Hur stor är lägenheten förresten? Kram!


Datum: 2008-06-19: Tid: 20:53:40
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin