Vita hjärtan

Skrivet: 2008-06-03, 12:50:18 / Fotodagboken



Hej hopp! Hoppas allt är bra med er. Jag känner mig lite konstig, jag kunde inte soma inatt vilket resulterade i att jag vaknade halv tolv. Eftersom att jag inte brukar gå upp så sent så är det lite ovant för kroppen. Vilket gör att jag får den där konstiga känslan i kroppen. Men skitsamma.

Nu ska jag ta och knyta walkingskorna och gå min promenadrunda. Jag tycker verkligen att det är skönt att gå ut och gå och jag börjar se resultat på min kropp nu också. Även fast jag inte är så jätteduktig med maten längre. I helgen slank det ner både jordgubbar och glass varje dag. Men det hör ju till sommaren. Sen så slarvar jag en hel del med alla måltider, det är inte så lätt att hinna med fem mål om dagen. Men det går framåt ändå, trots allt slarv!

Innan jag går vill jag bara tacka alla som läser min blogg och kommenterar så fint! Det uppsakattas nåt enormt och jag blir så glad. Ni är guldvärda. Jag älskar er!


See you later ♥

D sa:

Vacker bild! Har aldrig sett sådana vita innan, finns det? Eller är bilder photoshoppad? Hur som helst, väldigt vacker bild som sagt var.



Men du, din blogg är mysig ju, såklart man kommenterar och kommer tillbaka hit då :)



Hoppas du får en härlig dag. Kram!


Datum: 2008-06-03: Tid: 13:31:22
Bloggadress/URL: http://neliz.se
Nene sa:

vilken fin bild! ^^


Datum: 2008-06-03: Tid: 23:18:43
Bloggadress/URL: http://nnene.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin