Bakat äppelpaj

Skrivet: 2008-03-17, 19:26:26 / Dagboken

Jonathanälskling somnade en liten stund efter maten i soffan, stackarn är helt slut. Men det förstår jag. Så jag bestämde mig för att kila iväg till affären och köpa äpplen och vaniljvisp så att jag kunde baka äppelpaj. Nu en och en halv timme senare ungefär har jag både hunnit baka, diska och vispat vaniljvisp. Men jag vill fortfrande inte väcka honom, han behöver verkligen sova för att orka åka iväg igen klockan halv två. Krävande att jobba på natten och på dagen samtidigt, jag vet inte vad jag tycker om det riktigt. Men jag hoppas att det inte kommer att bli så långvarigt.

Nu är jag jättesugen på pajen, jag älskar verkligen äppelpaj och jag hoppas innerligt att den här blev god. Men det är svårt att misslyckas med en paj, det måste ju vara det lättaste man kan baka. Det går ju så himla snabbt och enkelt, det som tar tid är att skala och hacka äpplena.



Trevlig kväll på er.

aliceannygertrud sa:

ÄPPEL PAJ :o:o (L)


Datum: 2008-03-17: Tid: 20:20:22
Bloggadress/URL: http://aliceannygertrud.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin