Desperat hemmafru

Skrivet: 2008-03-07, 16:37:27 / Illustartioner

image886


Krullig 50-tals houswife.
Det enda som fattas är förkläde och sånt förståss.

Det var länge sen jag illustrerade eller ritade någonting nu. Så jag slängde ihop denna på några minuter. Jaja, inte det bästa jag gjort, men gud vad ovan man blir direkt när man inte håller igång hela tiden. Men som sagt detta var bara en snabbskiss.

Avslutade gårdagskvällen med att sortera min reklam. Det gick ganska enkelt faktiskt, tog ungefär 50 minuter. Men efter det var jag så trött att jag gick och la mig utan att skriva någonting på bloggen först. Nu ska jag bara dela ut allting också. Men det kommer nog att gå bra, jag och Jonathan ska gå tillsammans genom båda våra distrikt imorgon. Så att vi lär oss hur allt går till. Så om du bor i Sigtuna och ser en förvirrad tjej men tidningskärra imorgonbitti så är det jag.

Idag däremot har vi varit ute i det fina vädret igen. Man måste ju passa på att gå ut när solen skiner. Vi gick till affären och systemet, till vattnet och en liten omväg hem. På Ica köpte vi kräftstjärtar, rostbiff och sallad, så ikväll ska vi fixa ihop en skagenröra och äta bakadpotatis med rostbiff till det. Det blir mumsigt. Men inte så värst nyttigt.

Jag hoppas verkligen att vädret är bra imorgon när vi ska ut och dela rekam.

Puss och kram.

Jossi sa:

Usch dela ut reklam o allt är skit tråkigt ju.
Har vikt den idag, Delar du ut på Lördagar? Jag delar ut på söndagar, heh :)


Datum: 2008-03-07: Tid: 19:50:47
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
aliceannygertrud sa:

hoppas att du får en fin dag imorgon :)


Datum: 2008-03-07: Tid: 23:03:09
Bloggadress/URL: http://aliceannygertrud.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin