En halvdag i Uppsala

Skrivet: 2008-03-05, 20:16:10 / Självpoträtt

image881


Vi hann precis hem till Room Service så nu ska jag se när Johnny och Mattias gör om hemma hos Marie Picasso. Idag har vi varit iväg hela dagen, okej inte hela dagen vi kom inte iväg förän klockan tre. Vi tog en rejäl sovmorgon imorse, sölade en hel del innan vi tog och åkte iväg till Uppsala. Jonathan skulle vara på möte hos Svensk direkt reklam klockan fem, så innan dess åkte vi ut till kullarna vid gamla Uppsala och efter det tog vi en varsin hamburgare på Max. Det gick bra på mötet, de gick igenom hur jobbet gick till och så, så både jag och Jonathan kommer att dela ut reklam här precis där vi bor redan från och med på lördag. Vi fick ett varsitt enkelt distrikt till och börja med. Sen ska Jonathan antagligen utöka sitt en del, så att han kan tjäna mer pengar. Så nu har jag ett litet extra jobb i alla fall, så att jag kan bidra lite till hushållet. Men det känns bra att jag också fick ett även fast jag inte hade blivit kallad, men de var verkligen i akut behov av nytt folk, speciellt här i Sigtuna. Så det är ju bra.

Vi har äntligen bokat tvättid nu också, till imorgon bitti.

Trevlig kväll!

Anonym sa:

Jättefint foto! You're sweet. Ha en skön dag. Ville mest säga hej.


Datum: 2008-03-06: Tid: 09:27:56
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se
Jossi sa:

Jag delar också ut reklam ;)


Datum: 2008-03-06: Tid: 12:29:16
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin