En liten klargörelse om bloggdesigner

Skrivet: 2008-03-28, 23:00:27 / Bloggdesign

image966

KLICKA på bilden! För att se den på Sannas blogg.

Såhär blev Sannas blogg nu när hon fick den nya designen som hon vann i min designtävlig. Besök gärna hennes blogg och säg hej. Hon blev jättenöjd med sin nya design. Det är så otroligt roligt tycker jag, det är därför jag lottar ut designer ibland. För att ni ska bli glada. Och för att jag själv tycker att det är tråkigt att besöka en blogg som har en standarddesign, speciellt om det är en bloggare som verkligen vill blogga och som vill ha en egendesign, men inte kan fixa sin design själv. Då får jag värsta skulskänslorna när jag säger att jag inte gör beställningsdesigner. Men jag har inte tid att göra designer på beställning utav er, det tar väldigt lång tid och kräver så otroligt mycket kreativitet från min sida.

Jag gjorde det ett tag förut och genast fick jag jättemånga mejl. Jag visste inte hur jag skulle hantera det och genast blev det en sån otrolig press. Hur skulle jag hinna med allt? Hur länge kan jag låta dem vänta? osv, osv. Ni fårstår nog hur jag menar. Det bildades en lång kö och jag fick panik. Så därför gör jag bara utlottningsdesigner, för att det är mer rättvist mot er.

Många har frågat ifall jag kan göra en design om jag får betalt och då är svaret nej. Jag tar inte betalt. För då skulle det ju bli så att jag bara gjorde designer till en del av er och det är ju orättvist, så därför gör jag inte designer alls just mu. Men med den stora efterfrågan som finns borde man nästan ta betalt, så jag förstår att många gör det. Det kräver så otroligt mycket arbete. Som ett heltidsjobb nästan. Och då borde man ju ta betalt. Men vi får se hur det kommer att se ut i framtiden, just nu gör jag inte beställningsdesigner. Många frågar mig varje dag och nu får ni det svart på vitt. Men jag kommer att fortsätta med tävlingar lite då och då för att kunna hjälpa några av er. Så håll utkik, nästa gång kanske det är din tur att vinna!


Hoppas ni förstår mig. Jag skulle mer än gärna göra en design till alla som frågar. Men det går tyvärr inte. Det är verkligen smickrande att så många tycker om mina designer, ni skulle bara veta hur glad jag blir, när ni frågar mig. Ibland tar det verkligen emot att säga nej. Men jag måste för jag vill inte få panik.

anna sa:

tycker definitivt att o beställningar och efterfrågan ökar ska du börja ta betalt och göra det till ett litet företag. Talang och kreativitet ska belönas.
kram


Datum: 2008-03-28: Tid: 23:06:56
Bloggadress/URL: http://pyttis.blogg.se
Sofia sa:

Både din egen och den där designen är riktigt snygga!
Förstår att det blir mycket och att det är många som vill ha hjälp, men ta det som en komplimang! :)


Datum: 2008-03-28: Tid: 23:07:54
Bloggadress/URL: http://tusse.tjejsajten.se
Gilraen sa:

Jävligt snygg design! :D Och yes, jag förstår dig. Samma sak gäller för mig. ;P


Datum: 2008-03-28: Tid: 23:15:44
Bloggadress/URL: http://gilraen.blogg.se
Rebecca sa:

Jag förstår verkligen dig, jag hade blivit superstressad av att ha så många designers att fixa hela tiden. Då blir dte ju inte kul att designa till slut..


Datum: 2008-03-28: Tid: 23:42:33
Bloggadress/URL: http://glooria.blogg.se
carro sa:

Jättefin desgin!
Jaa, har sett att de är populärt, men fint är det :)


Datum: 2008-03-28: Tid: 23:57:47
Bloggadress/URL: http://carroat.blogg.se
Jullan sa:

Jag är fortfarande super nöjd med designen jag vann i din utlottning! :) Får kommentarer om den varje dag! :)


Datum: 2008-03-29: Tid: 00:25:35
Bloggadress/URL: http://juliahessling.blogg.se
Nene sa:

Det är rätt av dig att inte göra designer på beställning, det blir för mkt :S Det finns såååå många där i bloggvärlden sm vill ha egna, det blir för mycket för några enstaka personer att fixa åt alla. Det är dock jättebra att du gör utlottningsdesigner, då får ju alla iaf en chans att få en fin design :)


Datum: 2008-03-29: Tid: 18:38:21
Bloggadress/URL: http://nenesfashion.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin