Godnatt

Skrivet: 2008-03-02, 23:54:00 / Dagboken

Åt för en stund sedan knäckebröd med saltgurka på och drack en kopp tropiskt te med honung i. Perfekt kvällsmåltid innan sängen. Så nu ska jag borsta tänderna och tvätta ansiktet för att sedan gå och lägga mig i min egna säng. Jag har sovit skönt hemma hos mamma i helgen också, men det är alltid bäst att sova i sin egen säng.

Imorgon ska Jonathan iväg så jag kommer att vara ensam hemma. Jag måste verkligen ta mig ut på en promenad då, så jag hoppas verkligen att vädret är bra. Bara det inte regnar och är jättekallt så är jag nöjd. Annrs blir det nog bara ett litet styrkepass här hemma på min nya yogamatta. Det funkar nog bra det också, bara jag har musik.

Sov så gott.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin