Hemma igen

Skrivet: 2008-03-22, 21:22:39 / Dagboken

Nu är vi hemma i våran lägenhet i Sigtuna igen, eller vi har redan varit hemma i en timme. Det gick snabbt och enkelt att ta sig hem, det var nästan tomt med bilar på vägarna och det snöade bara i Västerås. Vilket känndes skönt, så att det inte blev så halt på asfalten.

Nu sitter jag och väntar på att föra över alla bilder från minneskortet till datorn (tog en massa fina bilder på mammas balkong idag). Jonathan har börjat sortera reklam, vilkat jag också snart ska ta och göra. Det är så skönt att ha det gjort. Sen ska jag bara ta det lungt i soffan tillsammans med älsklingen innan han ska iväg till jobbet inatt.


Och så ska jag mumsa godis ur mitt påskägg. Men det goda godiset är nästan slut.


Fanny sa:

Ååh, tack för att du sa det är genast med!!!!!!!!!1


Datum: 2008-03-22: Tid: 21:25:34
Bloggadress/URL: http://www.faaanys.blogg.se
Carro sa:

Påskmat eller inte, hur gott som helst är det! Dessutom fick jag påskmat på jobbet idag & ska nog även äta det imorrn. =)


Datum: 2008-03-22: Tid: 21:28:07
Bloggadress/URL: http://carrox.blogg.se
mamma sa:

Hej igen!
Skönt att höra att ni är hemma och att resan gick bra! Tack för en trevlig Påskhelg!
Sköt om er!
Kram mamma


Datum: 2008-03-22: Tid: 23:31:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin