Me

Skrivet: 2008-05-09, 11:30:57 / Fotodagboken



Som ni säkert märkt har jag inte varit särskilt aktiv de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte haft någon lust. Ibland känns det som att allting bara tar slut och all kreaktivitet bara försvinner. Dessutom har den senaste veckan känts rätt tung. Det är mycket som har hänt på kort tid, men det är ingenting jag vill skriva om här i bloggen. Men idag känner jag mig lite bättre i alla fall.

Igår hade jag och älsklingen en jättemysig dag. Vi åkte ut på landet och fotade mig i min vita sommarklänning. Men det blev inte så många lyckade bilder, jag ser tjock ut på de flesta, klumpig och stel. Det är lite så jag känner mig. Dessutom fick jag megakomplex över mina korta knubbiga ben igår, när det var för varmt för att ha strumpbyxor och jag skulle gå barbent. Usch.

I alla fall, så hade vi jättemysigt igår. Efter att vi varit på landet åkte vi in och åt en glass och solade vid hamnen här i Sigtuna. Jättetrevligt. Innan vi åkte hem gick vi till affären och handlade lite nyttigheter som jag hade tänkt börja med idag. För jag står inte ut med att känna mig så här knubbig längre. Jag måste ändra på det här nu.

Därför ska jag gå ut och gå nu!

Malin sa:

väldigt söt bild på dig :)


Datum: 2008-05-09: Tid: 13:29:43
Bloggadress/URL: http://lillamalins.blogg.se/
Stephie sa:

Vilken sommrig & fin bild! :D


Datum: 2008-05-09: Tid: 20:07:19
Bloggadress/URL: http://thismess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin