Dimma och frost

Skrivet: 2008-10-29, 18:26:20 / Fotodagboken



Dimma, frost, hal asfalt, iskallt och försenat tåg. Så såg min morgon ut. Men det var riktigt vackert ute imorse även om det var minusgrader och halt på vägarna, vilket resulterade i försenat tåg. Jag skulle verkligen vilja ge mig ut någon morgon och fota frost. Kanske imorgon när jag ledig, men det är så kallt. I alla fall så fick Jonathan skjutsa mig till tåget i Västerås, jag hann med en minuts marginal, om ens det. Dörrarna stängdes bakom min rygg när jag klev på tåget. Men efter det har allting gått strålande. Jag trivs jättebra i min nya klass. Vi har redan börjat med ett grupparbete och alla är jättetrevliga. Så det känns hur bra som helst. Intressant föreläsning var det idag också. I fortsättningen får jag komma ihåg att jag måste ta ett tidigare tåg, bara, så kommer det nog gå bättre.

Nu har jag gjort mig en stor kopp te och tänkte krypa ner framför några avsnitt av Andra Avenyn.

M sa:

Idag var det verkligen kallt på morgonen. Scheisse!



Svar: När jag bytte till handels har jag haft pressat schema. Föreläsning 9-12 och sen grupparbete till 17. Varje dag. Ibland har jag vart hemma så sent som 20 på kvällarna. Not my style. Men jag närmar mig slutet på utbildningen. 1½år kvar.


Datum: 2008-10-29: Tid: 19:51:45
Bloggadress/URL: http://headless.blogg.se/
Linda sa:

Vad vackert!

Förlåt, men jag tror jag har missat vad det är för studier du sysselsätter dig med. Berätta =)


Datum: 2008-10-29: Tid: 21:05:52
Bloggadress/URL: http://lillefots.blogg.se/
EmmaConstance sa:

Vad är det du pluggar till? :)


Datum: 2008-10-29: Tid: 21:39:10
Bloggadress/URL: http://emmaconstance.webblogg.se/
Miilo sa:

Det var också riktigt dimmigt här i morse, och solen strålade så fint genom molnen att jag nästan blev lite lessen att jag inte hade kameran med mig.


Datum: 2008-10-29: Tid: 22:01:57
Bloggadress/URL: http://linneaterese.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin