En dag på badhuset

Skrivet: 2008-10-21, 16:52:16 / Dagboken

Pust. Jag är slut i hela kroppen. Vi har nämligen varit och badat idag, simmat och lekt i äventyrsbadet i Uppsala. Bubblat i bubbelpoolen och bastat, det var verkligen skönt. Blev lite vattengympa också, så nu är jag mör vill jag lova. Men roligt hade vi även om äventyrsbadet var lite fjuttigt. Nu har jag precis duschat och nu inväntar jag dagens middag, som idag är rotfruktssoppa med linser. Vi kör på det nyttiga livet nu, både jag och Linnéa behöver komma i form och ändra på våra dåliga vanor. Men det känns skönt.

Hoppas allt är bra med er. Bloggen går lite på halvfart nu när jag har besök... vill inte sitta vid datorn hela tiden som jag annars brukar göra. Det är skönt att ta lite datorpauser ibland :) Kram.

Jossi sa:

Kan verkligen hålla med om att man blir helt slut när man har varit o badat ^^

Skulle inte du kunna visa en bild på Linnea? :D För hon va din syrra va? Eller har ja helt fel?


Datum: 2008-10-21: Tid: 17:19:24
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
IDA sa:

åå jag skulle också vilja ha en liten datorpaus. men har tyvärr suttit så länge vid datorn att jag inte vet vad jag ska göra istället =/

(ursäkta jag är lite depp just nu)


Datum: 2008-10-21: Tid: 19:15:30
Bloggadress/URL: http://ida16.blogg.se/
Ingrid's fotoblogg ^^ sa:

svar; tackar!


Datum: 2008-10-21: Tid: 20:04:53
Bloggadress/URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin