Du är min hjälte

Skrivet: 2009-04-08, 23:01:32 / Dagboken




Mitt liv går definitivt i rätt riktning, det viskade vindarna till mig idag när de slet lite extra hårt i mitt hår. Och när första vårregnet föll mot fönsterrutorna satt jag med en kopp te och pratade med en god vän. Lyckokänslorna liksom förvirrade mig lite. På ett bra sätt. Lovely.

Tidigt imorse satt jag på ett puluttinuttigt litet café med mina solstrålar, åt en fralla och världens största mototskaka. För att inte glömma godaste. En väldans bra start på påskledigheten. Efter en lång dag, med mycket intryck och fina människor börjar ögonlocken kännas tunga. Jag kan inte riktigt trolla bort ångestkänslorna över att jag betalde nästan 300 spänn för en synundersökning för att få reda på att min syn inte förändrats. Men sånt är livet. Nerskrivet och glömt. Godnatt med er.

Nina sa:

Godmorrn Ida! ^^ Jag började min morondag med att morgonblogga. Du hade skrivit några rader, kul!

Jag måste bara säga att jag tycker att du skriver så vackert! Det är både personligt och underhållande på samma gång. :)



Björnis!


Datum: 2009-04-09: Tid: 10:00:43
Bloggadress/URL: http://bynina.blogg.se/
Nina sa:

Hej igen :-) Jag måste också tacka för det trevliga sällskapet igår! Jag tyckte det var jättetrevligt och jag är glad att du blev nöjd! :-) Jag tror nog jag har blivit en fikamissbrukare, för det har nog blivit lite för mkt av det goda på senare tid :P



Ang. kurserna, igår hittade jag inte dem på studera.nu men idag fanns dem där. Det enda som var knasigt var det med prioritering.. Jag radade bara 1-4 rakt av, vet du om det är så man ska göra?



Ha det så gott!


Datum: 2009-04-09: Tid: 14:51:21
Bloggadress/URL: http://bynina.blogg.se/
EBBA [fotoblogg] sa:

Mysiga bilder ^^ :) <3


Datum: 2009-04-09: Tid: 16:35:09
Bloggadress/URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin