En mysig fredag

Skrivet: 2009-07-25, 11:57:33 / Fotodagboken

Det blev en mysig dag igår. I fina vänners sällskap. Mitt på dagen lunchade vi med s&j. Jättegod pasta. Efter det gick jag och Jonathan och åt en glass på den Italenska glassbaren. Godaste glassen. På kvällen satt vi med ett glas vin i handen inne på Circus bar med Sara och häger. De måste ha den snyggaste inredningen i stan. I särklass. Jag är så glad för att vi fortfarande kan umgås, så här tre år efter gymnasiet, att vi faktiskt lyckas hålla kontakten trots allt flängande till olika städer och allt. Dessutom är det så skönt att vi kan vara precis som vi är i varandras sällskap. Inget tillgjort. Det blev en ganska kort kväll eftersom att Jonathan jobbar på lördagsmorgonen, men det gjorde inte så mycket. Vi avslutade med att köpa mat och gå hem till oss en stund innan vi sa godnatt.


Ikväll har vi pratat om att köpa plockmat tillsammans och helt enkelt se vart kvällen bär. Det ser jag verkligen fram emot. Spontanitet är det bästa som finns och är oftast alldeles för underskattat i vår ålder. Jag fick aldrig stilla min fotoabstinens igår, så kanske kan jag få till något idag...

ellen, fotografera<3 sa:

fin bild!


Datum: 2009-07-28: Tid: 14:36:00
Bloggadress/URL: http://mychoise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin