Torsdagsshopping

Skrivet: 2009-07-23, 23:19:04 / Fotodagboken

Jag trodde vi skulle förbli sysslolösa idag och deppa ihop totalt. Men trots det opålitliga vädret tog vi varandra i handen och gick ner på stan för att kika lite. Lite nya kläder piggar alltid upp. Bästa ursäkten när det är dåligt väder, men oj så mycket pengar som försvinner så där direkt. Men det var vi värda. Så eftermiddagen har spenderats inne på stans gallerior, bland alla nya fina klädesplagg. Jag älskar verkligen när höstkollektionen drar igång. Men det betyder inte att jag är redo för hösten för det. Det får gärna vara sommar en liten stund till. I kassen när jag kom hem låg en finfin klänning, en vippig kjol och en rutiglång skjorta. Alltihop från Mq.



Ikväll har jag tränat lite, kikat på teve och peppat mig själv inför kommande svårigheter. Jag ser faktiskt fram emot att få rutin på tillvaron igen, sommaren kan verkligen ställa till det. På både gott och ont. Nu väntar lite läsande, sen ett godnatt. Puss.

Ellen sa:

hahah,du har så rätt. :) synd att pengar inte växer på träd, så man kan plocka hur mycket man vill.. Haha


Datum: 2009-07-24: Tid: 10:29:42
Bloggadress/URL: http://kallamigellen.blogg.se/
B E R G O D A L V A N A. C O M sa:

Inte alltid så bra med sysslolösa dagar tillsammans då råkar man lätt tjaffsa lr bråka i onödan...tycker jag hehe


Datum: 2009-07-24: Tid: 13:03:16
Bloggadress/URL: http://bergodalvana.com
Madde sa:

Hej. Jätte fina bilder, som vanligt ;) Hoppas du får en skön helg


Datum: 2009-07-25: Tid: 10:36:32
Bloggadress/URL: http://amatorfotografen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin