Nattgrubblerier

Skrivet: 2009-06-24, 01:00:42 / Dagboken

En av de skönaste sakerna med att ha sommarlov är att man kan sitta uppe hur länge man vill på nätterna och njuta av lugnet. Jag har alltid varit en nattmänniska. Oftast är min inspiration som störst då. Dagarna bara rusar i väg nu i en väldans fart, resfebern börjar krypa allt närmare, men jag hinner knappt med att tänka på den. Då är nätterna en bra tid att tänka på. Fösrta gången jag ska flyga själv nu på torsdag. Pirrigt. Och packningen är ett dilemma i sig. Men jag är positiv. Sista dagen imorgon...





Idag har vi hunnit med både det ena och andra. Som sagt vi stressar nästan ihjäl oss nu. Båda åker bort på torsdag, åt olika håll. Vi har haft en lägenhet som ska städas ur, ett förråd som ska tömmas... samtidigt som alla dagliga sysslor inte kan lämnas hur som helst. Och allt resetänkande på det. Imorgon kan vi i alla fall läma in nycklarna till gamla lägenheten med gott samvete. Det känns skönt. Annars har vi haft lite besök av Jonathans föräldrar som bjöd oss på Kinabuffé. På eftermiddagen hann vi till och med, med ett dopp och en glass i solen. Så jag ska inte klaga. Nu på kvällen har vi tittat på Narnia och min kära syster har varit på besök. All kärlek till henne.

Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen. Det är en dag imorgon också, med mycket fixande inför resan. Så jag behöver nog ladda om batterierna. Puss och godnatt.

Malin sa:

Ett dopp? Låter härligt. Själv har jag inte premiärbadat än, men det kanske får bli i veckan. :) Och angående resan är jag avis! Kram


Datum: 2009-06-24: Tid: 08:43:10
Bloggadress/URL: http://malinan.blogg.se/
V I L J A ♡ sa:

Hejsan! Tittar in och önskar dig en fin Onsdag (:


Datum: 2009-06-24: Tid: 11:52:22
Bloggadress/URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Pitetjej [FOTOBLOGG] sa:

Förstår att det är härligt med sommarlov, när man inte har tider att passa som i vanliga fall :)



Låter som att det ändå varit rätt stressigt. Hoppas du får ta det lugnt snart och njuta av sommaren :)


Datum: 2009-06-24: Tid: 15:29:44
Bloggadress/URL: http://pitetjej.webblogg.se/
FINA sa:

fina bilder :)


Datum: 2009-06-24: Tid: 23:15:16
Bloggadress/URL: http://www.metrobloggen.se/fina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin