Hamburgetallrik

Skrivet: 2008-04-04, 23:07:44 / Mat, recept & träning

image988

Frukost
Lunch
&
Middag
...på samma gång!

När Jonathan kom hem från jobbet åkte vi på en liten utflykt till Kistagalleria. Mycket trevligt ställe måste jag säga om man vill slippa att åka in till Stockholmsstorstad för att shoppa eller till Uppsala. Jag trodde faktiskt inte att det fanns en sån pass stor galleria med alla affärer här i närheten. Men nu vet vi det.

Ja, det blev hamburgare till mat idag. Men det är inte ofta jag äter snabbmat så va fan. Ibland blir det bara så. Men det var en riktigt god hamburgare i alla fall och pommesen med. Fast jag åt långt ifrån upp alla pommes.

Gina Tricot köpte jag en ny kjol, en svart jeanskjol. Den kommer väl upp här så smoningom.

Ja vad har hänt annrs idag? Jag har inte hunnit blogga så mycket eftersom att klockan var åtta när vi kom hem, vi handlade på Ica Maxi på vägen hem, så det tog ju sin lilla tid. Sedan dess har vi ätit glass och nu tittar vi på en väldigt mysko film som heter Storm.


Vad har ni gjort idag/ikväll?

Anna sa:

Det är en konst att få till och med skräpmat att se snyggt ut. :D


Datum: 2008-04-04: Tid: 23:22:25
Bloggadress/URL: http://kanjagblismal.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin