Onsdag...

Skrivet: 2009-02-04, 11:58:47 / Mat, recept & träning


Dagens nyttiga frukost

- Wasa gourmet, en halvcirkel med keso
- Ett stekt ägg
- Grönt te
- Paprika och bandsallad


Jag vaknade ovanligt tidigt idag. Klockan nio. Jag är ledig idag med, eller ledig och ledig, jag borde plugga. Mycket också för den delen. Imorgon ska jag försöka ta mig iväg till skolan, kanske gå på handledningen och träffa gruppen. Så jag borde verkligen sätta mig ner och ägna större delen av dagen till att skriva på "Idun-novellen". Den ska vara färdig på tisdag och jag har knappt börjat. Jag har verkligen svårt för att plugga här hemma, jag distraheras av allt och alla hela tiden. Det finns ingen plats där jag kan koncentrera mig i det här huset. Tänk vad bra det kommer bli när jag flyttat, då biblioteket ligger tvärs över gatan. Då kanske jag äntligen kan få lite pluggro.

Jag ska försöka nu... att inte distraheras av att Jonathan står och rakar sig och sedan diska... - Jag måste plugga!

Frida sa:

yummie! ser gottans ut iaf:)<3


Datum: 2009-02-04: Tid: 12:20:42
Bloggadress/URL: http://fridaisfine.blogg.se/
sandra sa:

tycker det är lite roligt att jag aldrig ser vad det är på dina bilder. jag blev jätteöverraskad över att det stod att det var ett stekt ägg, för jag var helt säker på att det var keso. jag tycker fortfarande att det ser ut som keso! men gott ser det ju ut i alla fall! :)


Datum: 2009-02-04: Tid: 12:31:20
Bloggadress/URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Frida sa:

har jag köpt på ica, det är typ vanligt te:) fast det är chai-te. Åsso kan man göra chai-latte av det, mumms!

<3


Datum: 2009-02-04: Tid: 14:39:43
Bloggadress/URL: http://fridaisfine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin