Reklam

Skrivet: 2008-04-20, 19:49:33 / Mat, recept & träning

image1039
image1040

Vad skönt det känns att ha detta gjort.

Jag och Jonathan fick verkligen hjälpas åt att dra vagnen idag, så tung var den, mer än 100 kg. Däcken blev helt platta ; ) På första bilden kan ni se hur mycket det var som skulle delas ut (lägg märke till att hela vagnen är full också), till fyra distrikt. Jag känner mig helt slut i hela kroppen, men det är bra. Jag behöver all motion jag kan få. Det har gått rätt hyfsat med träningen den här veckan, jag sa ju förut att jag skulle skriva upp hur mycket jag tränar och så.

Så här har det sett ut under veckan som gått:

Måndag: Promenad till stan + fotopromenad
Tisdag: Promenad ca 40 min + promenad till stan
Onsdag: Styrketräning 30 min
Torsdag: Promenad vid naturreservatet
Fredag: Vilodag
Lördag: Vilodag
Söndag: Reklamutdelning = bra träning ; )


Nu blir det lugn tvkväll!

Jossi sa:

Ujuj, känner igen mej med reklam! Skit tråkigt ju fast ni är ju två ;p


Datum: 2008-04-20: Tid: 20:43:45
Bloggadress/URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Malin sa:

skönt att träningen går bra..

det var en del reklam :O


Datum: 2008-04-20: Tid: 22:22:14
Bloggadress/URL: http://lillamalins.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin